במחקר השימושיות האחרון של קבוצת נילסון  באתרי חברות נמצא כי חברות שעושות מאמץ משותף להחזיר לחברה ולקהילות שלהן נתפסות כחיוביות ואחראיות יותר מחברות שאינן משקפות את צעשייתן או אף גרוע מזה אינן תורמות לקהילה בחזרה. משתמשים אוהבים לראות מתי ארגונים דואגים לאנשים ולסביבה; זה משפיע על קבלת ההחלטות שלהם ומעורר תחושות טובות לגבי עסק עם חברות או עבודה בהן.

אמנם נושא כללי זה לא הפתיע, אך למשתמשים היו ציפיות ספציפיות כיצד ואיפה חברות צריכות לתקשר על ההשפעה החברתית החיובית שלהן המכונה גם אחריות חברתית. אם הארגון שלך מתעדף את התרומה לחברה, לסביבה ולקהילה, שימו לב לחמשת הפרטים הללו בכדי לתקשר ביעילות על העשייה בתחום באתר האינטרנט שלך.


אחריות חברתית - מיקום בעץ הניווט שלך 

כאשר התרומה לקהילה  הינה חלק מהותי מהזהות העסקית שלך מומלץ להציג זאת כקטגוריה ראשית  אחרת, ראוי להכיל מידע זה בסעיף אודותינו


תוכן - הלכה למעשה

הנושא שזכה לתשומת לב מוגברת מצד המשתמשים בסבב זה של מחקר אתרים של החברה היה זה של שמירה על איכות הסביבה ועל קיימות. אנשים רצו לדעת שלחברות אכפת מהסביבה ושהן נוקטות באמצעים הדרושים כדי להגן עליה. כלול מידע זה באתר החברה שלך שכן, עבור משתמשים מסוימים, זה יכול להיות גורם מכריע מבחינת האם לנהל עסקים עם ארגון. חברות שחולקות משתמשים עם אותם ערכים ותורמות לטובה למטרות קשורות ראו רווחים עסקיים מבחינת הכנסות, נאמנות ותפיסה כתוצאה מנקיטת עמדה.


ספק עובדות מפורטות והוכחות לגיטימיות לגיבוי טענותיך.

כדי להבטיח שהארגון שלך ייראה אמין, אותנטי ואמין, הימנע מטענות גנריות או רחבות בנוגע לאחריות החברתית התאגידית שלך, במיוחד כשמדובר בקיימות, בהתנדבות, ובגיוון והכלה. להגיד שאתה מחויב לאנשים, להחזיר או לשמור על הסביבה זה לא מספיק טוב; עליך לגבות את זה עם הוכחות, עובדות, והכי חשוב, פעולה.

ספק עובדות מפורטות והוכחות לגיטימיות לגיבוי טענותיך.

כדי להבטיח שהארגון שלך ייראה אמין, אותנטי ואמין, הימנע מטענות גנריות או רחבות בנוגע לאחריות החברתית התאגידית שלך, במיוחד כשמדובר בקיימות, בהתנדבות, ובגיוון והכלה. להגיד שאתה מחויב לאנשים, להחזיר או לשמור על הסביבה זה לא מספיק טוב; עליך לגבות את זה עם הוכחות, עובדות, והכי חשוב, פעולה.

אופן הפעולה של חברות יחד עם האופן בו הם מציגים את עצמם באתרי האינטרנט הארגוניים שלהם הינה בעלת חשיבות מובהקת .
 משתמשים כיום מצפים מחברות לנקוט עמדה בנושאים חברתיים ולהחזיר לעולם בדרכים חיוביות. בכל מה שקשור לסוגיות של קיימות וסוגיות חברתיות, הראו את המאמצים שלכם באופן אותנטי על מנת לשפר את המוניטין שלכם, להבדיל אתכם מהמתחרים ולהרוויח מכם את האמון והנאמנות של המשתמשים שלכם. 

0
שיפור ביצועי אתר
הניסיון והידע בתחום הפורטל הארגוני
 

הערות

אין הערות
Already Registered? Login Here
Guest
שבת, 04 מאי 2024

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://ertinet.co.il/

Ertinet  © All Rights Reserved.