הזמן שנדרש לטעון את דפי האתר הינו אחד הגורמים המרכזיים להצלחתו .משתמשי הרשת הם חסרי סבלנות ונוטשים לאחר זמן קצר את האתר אם הם מרגישים שלוקח זמן רב לטעון אותו למרות שמדובר במספר שניות בלבד. הפחתת זמן טעינת העמודים הפכה להיות בעדיפות אסטרטגית ומשפיעה רבות מחוויית המשתמש , שיעור יציאה מדף הכניסה , שעור המרות וחשיפה במנועי החיפוש. מכלול הפרמטרים האלו הינו מהותי ומשפיע על עמידה ביעדים העסקיים של הארגון .

אנו יודעים כי תכנון נכון של תשתית האתר הכוללת משאבים זמינים ורוחב פס מספק הינה פרמטר משתנה .אתר האינטרנט הינו יישום דינמי העובד שינויים שדרוגים והתאמות עיצוביות באופן שוטף וכך ולאחר תקופה שקטה בה האתר עבד מצוין ועמד בכל היעדים , ביצועיו יורדים וקשה לזהות את הבעיות ומה בדיוק נדרש לעשות .

האם תצורת השרת אינה מספקת יותר ונדרש לבצע שדרוג או שמע הבעיה נעוצה ברכיבים החדשים התמונות שהוספנו לאתר ,קטעי הוידאו הן אילו המאטים את זמני טעינת העמודים.

אנו בארטינט מתמחים בזיהוי הבעיות הטכניות והשיווקיות באתר ויעוץ מקיף על הנדרש על מנת לפתור בעיות אילו ולעמוד ביעדים העסקיים.

שיטת העבודה שלנו היא מותאמת לפעילות פרויקט מהיר וכוללת את הפעילויות המידיות שיש לבצע על מנת להגיע לתוצאה הנדרשת .

  • בחינה של תשתית האתר , האחסון, הקצאת רוחב הפס והטכנולוגיות בהם נעשה שימוש.
  • בחינה של יישום האתר ומערכת ניהול התוכן
  • בדיקה של היישומים והממשקים המוגדרים .
  • בדיקת מהירות דפים וצווארי בקבוק.
  • תוכנית עבודה עבור התיקונים והשיפורים אותם נדרש לבצע בשלב המידי

לאחר ביצוע התוכנית והשיפורים הנדרשים נבצע בדיקה ומדידה של התוצאה שהתקבלה. דוח הבדיקה יכיל את השיפור שהתקבל והאם הוא מתאם ליעד הנדרש השוואת. ,דבר שיאפשר ללקוח את ההחלטה האם היעדים העסקיים הושגו והאם נדרש להמשיך לבצע תיקונים ושיפורים נוספים.

0
ניהול השיווק וקידום האתר
השפעה חברתית וקיימות - באתר האינטרנט שלך
 

הערות

אין הערות
Already Registered? Login Here
Guest
שבת, 04 מאי 2024

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://ertinet.co.il/

Ertinet  © All Rights Reserved.