זה המקום שלנו לספר על הקילומטראז' שאנחנו צברנו בתחום הפורטלים הארגוניים בחברות מובילות בשוק התקשורת ובתי השקעות לצד מרכזי מורים המנוהלים על ידי משרד החינוך.

כל אחד מאיתנו ביחד ולחוד ניהל והוביל החל משנת 2003 פרויקטים מגוונים וגדולים בתחום פורטלים ארגוניים ואתרי אינטרנט. ההכרות עם התשתית יחד עם הניסיון בתחום ניהול הפרויקטים וניתוח מערכות אפשרו לייצר אפיון מערכת מבוסס על יכולות מובנות של המערכות, התאמתה לתוכנית העסקית של הארגון ודרישות המשתמשים באגפים השונים כיאה לארגונים גדולים.

הפעילות במגוון הפרויקטים הייתה משלב האפיוןדרך ניתוח מערכות , ניהול פרויקט הפיתוח והיישום, ניהול תהליכי בדיקות וקבלה ועד לניהול שוטף של המערכת עם צוות הארגון. מתודולוגיית ניהול הפרויקטים הייתה בכפוף למדיניות הארגון תוך תפיסה של יישום מקסימלי של יכולות המובנות של הכלים שעמדו לרשותנו על מנת לייצר עצמאות טכנולוגית לארגון לצד אפשרות של עדכניות ומיגרציה חלקה ומהירה מבלי להשפיע על המשך פעילות של המערכת.

אנחנו רואים בכל פורטל ארגוני כלי חשוב אשר יש להסתכל על יכולותיו המובנות , לבחון את הדרישות העסקיות ולייצר את הפתרונות הטובים ביותר עבורך לשמירת עצמאות טכנולוגית שלך המתבטאת בניהול עצמאי ללא תלות והתחייבות לספק המבצע והבטחה כי המערכת תוכל להמשיך ולהתעדכן בכל עת שייבחר על ידך.



המרכז הארצי למורי הביולוגיה

​פרויקט אותו מלווים משנת 2004 הכלל אפיון מערכת מחדש פיתוח וניהול היישום והפיתוח לאורך נשים בוצעו בפרוייקט בנייה מחדש לאחר מעברו של הפרויקט מניהולה של האוניברסיטה העברית לידיו של מכון ויצמן.

פורטל זה מהינו מאגר ידע מקיף של תוכן מקצועי ומערכי שיעור  , הרצאות בחינות ועוד תוכן מקצועי לשימושם של קהילת המורים הרשומה לפורטל.


המרכז הארצי של מורי מדעי החקלאות

פרוייקט של קהילת מורי מדעי החקלאות מנהלי החוות הקלאיות בישראל וכל מי שעוסק בתחום הנמצא בצמחה. הפורטל  מהווה מרכז ידע דימני הכולל מספר יחידות לימוד בצחום שונים המופתחים על ידי המרכז לצד כנסים מקצועיים המתקיימים במכון הוולקני.


פורטל מכבי דנט

פרוייקט של אפיון וניתוח מערכת של פורטל ארגוני מבוסס SharePoint 

0
השפעה חברתית וקיימות - באתר האינטרנט שלך
ניהול ידע ארגוני ופורטל מסמכים
 

הערות

אין הערות
Already Registered? Login Here
Guest
שבת, 04 מאי 2024

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://ertinet.co.il/

Ertinet  © All Rights Reserved.