יזם שהשקיע בהקמת חנות אינטרנטית רווחית למכירת מוצרים ומעוניין להרחיב את מגוון המוצרים המוצעים למכירה מבלי להעמיס על החנות , או מבקש למכור את מוצרי החנות לקהל יעד שונה במיתוג נפרד צריך לשכול שימוש בהקמת סניף מכוון.
במקרים רבים הפתרון הוא שכפול החנות הקיימת למספר חנויות וביצוע יישום ומיתוג חדשים .
הפתרון אמנם פשוט ליישום ועלותו בטווח הקצר נמוכה יחסית אולם לאורך זמן יקר ומאתגר.
הדבר מסתבך כאשר נדרש סנכרון כמויות וההזמנות מעובדות על ידי צוות אחד שגם ככה קורס תחת עומס העבודה והחנות הקיימת בנויה עם רכיבים צד ג' יקרים הדורשים שדרוג ותחזוקה שוטפת.
במצב זה יש לשקול פתרון של הוספת סניפים מכוונים לחנות הקיימת.
הסניפים שיוצגו במיתוג שונה בהתאם לקהל היעד ובכתובות שונות ,יעשו שימוש בבסיס נתונים מרכזי וברכיבים משותפים לרבות ניהול מרכזי אליו ניגש צוות מקצועי קטן.
יכולת זאת הינה חשובה ומאפשרת הרחבה מהירה ומשמעותית לחנות קיימת.
- -ניהול ממקום אחד של מספר אתרים בכתובות שונות תוך שימוש בממשק אחד
- -כל סניף ממותג באופן שונה ובתבנית תצוגה נפרדת
- -ניתן להגדיר שפות שונות במטבע מיסוי ומחירים שונים .
- -ניתן לשייך כל מוצר וקטגוריה לחנות אחת או יותר.
- -ניתן להגדיר קבוצת משתמשים שונה לכל חנות , דבר האפשר יישום רשימות תפוצה שונות ,קמפיינים שונים והפרדה בין לקוחות עסקיים ולקוחות פרטיים.
- -ההזמנות מכל הסניפים מרוכזות במקום אחד ומנוהלות על ידי צוות אחד.
- -הקטגוריות והמוצרים מוגדרים פעם אחת בלבד.
- -לקוחות מאתר אחד יכולים להזדהות באתר אחר ללא בעיה וללא צורך ברישום חדש.
לסיכום , הפתרון מומלץ לאתרים המשתפים מוצרים או לקוחות וההזמנות מעובדות על ידי צוות אחד העושה שימוש בממשק ניהול מרכזי.